Rustig

12 maart 2012 - Flachau, Oostenrijk

Ik probeerde gisteren al een nieuw bericht te plaatsen, maar dat was mislukt. Daarom probeer ik het nu nog maar een keer!

Ik heb al een tijdje geen bericht meer geschreven dus dat werd wel weer eens tijd!

De afgelopen twee weken heb ik op de kinderweide gestaan. Twee weken geleden kwamen papa & mama en Erwin, Tessa en Mara! Mariëlle en ik hebben die week samen Mara les gegeven, was echt hartstikke leuk om haar te leren skiën!

Afgelopen week stond ik weer op de kinderweide. Het was deze week alleen een heel stuk rustiger dan de vorige. In plaats van 250 kinderen waren er nu nog maar 20 in totaal.

Het is hier de laatste tijd erg warm. Het gaat dan ook hard achteruit met de sneeuw, 's ochtends is de sneeuw nog wel goed, maar 's middags is het enorme papsneeuw. Als ik vrij heb, kan ik wel lekker in de zon zitten!

Gisteren is weer een nieuwe week begonnen. Ik ski deze week boven. In totaal zijn er 4 kinderen die boven skiën, maar die 4 pasten qua niveau helemaal niet bij elkaar. Ik ski nu met de 2 beste kinderen en een andere skilerares met de andere 2. Vandaag krijgen we nog een klein beetje sneeuw en is het bewolkt, maar daarna krijgen we volgens mij alleen nog maar zon!